Uitvaartvereniging Rolde-Eext e.o.

Samenwerkingsverbanden

Op zeer uiteenlopende gebieden werkt de uitvaartvereniging Rolde e.o. samen met verschillende externe partijen. Dit uit praktische, functionele overwegingen.

NardusOnze uitvaartvereniging is aangesloten bij de Bond van Uitvaartverenigingen in de Provincie Drenthe (Drentse Bond).
Hieronder vallen 52 uitvaartverenigingen.
Via de bond is onze uitvaartvereniging aangesloten bij Nardus Samenwerkende uitvaartorganisaties.

Verzekeraar

Niet alle kosten van een uitvaart worden vergoed door de vereniging. Voor de kosten die niet vergoed worden, kunnen de leden zich bijverzekeren.

Externe adviseurs

Elke uitvaartvereniging is statutair verplicht tot het uitbrengen van een actuarieel rapport. Nardus heeft een vaste externe actuaris (dhr. J. Voois) met wie de belangen en de voortgang van het actuarieel rapport kunnen worden besproken en een vaste externe jurist (Mr. H.D.M. Brandsma), die geheel op de hoogte is van wet- en regelgeving binnen het uitvaartwezen. Centrale inkoop van deze diensten is goedkoper en, daar waar nodig, beter te verdedigen.

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met:

• Actwell B.V.
    De heer J. Voois AAG.